Sunday, July 9, 2017

Spider-Man:Homecoming.


4/5 Bintang.




Bila lelaki comel yang jadi Spiderman merampas perisai Captain America dalam Civil War, saya harap sangat lelaki comel tu dalam Spiderman yang seterusnya.
Tom Holland ada iras Tobey Macguire dan David Mazazou yang jadi Batman dalam Gotham. Sebenarnya bila tonton filem ini kita lupa Tobey Mcguire dan Andrew Garfield juga Spiderman. 
Filem lakonan Tom nampak segar. Tony Stark mendidik Peter jadi penyelamat di kawasan kejiranan tetapi jiwa remaja Peter memberontak mahu menyertai Avenger serta menyelamat atau melindungi sesuatu yang lebih besar namun keinginannya memakan diri sendiri.

Filem ini kelihatan kemas walaupun CGI sangat melampau juga bagi saya. kadang-kadang kelihatan kartun. Bagi saya ini percubaan Tom sebagai Spiderman namun persembahannya tidak mengecewakan. Serius, saya duudk tonton, saya sentiasa tertunggu-tinggu kemunculan Tony Starks yang juga Iron Man. 

Bagi saya bolehlah Tom Holland jadi Spider Man.

No comments: